Дүйсекенова Анар Айдынқызы
PR-технологиялар және маркетинг бөлімі Семей медицина университетінің дербес құрылымдық бөлімшесі болып табылады. Бөлім 2017 жылдан бері жұмыс істеп келеді.
Бөлім өз қызметін стратегиялық жоспарлау және халықаралық ынтымақтастық жөніндегі проректордың тікелей бақылауымен жүзеге асырады. Бөлім өз қызметінде Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасын, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің, Қазақстан Республикасы денсаулық сақтау министрлігінің нормативтік актілерін, СТ РК ISO 9001, Университет Жобасын, ректордың бұйрықтары мен тапсырмаларын, Ғылыми Кеңес шешімдерің, Семей медицина университетінің іскерлік әдеп кодексін, ішкі тәртіп ережелері және осы бөлім ережелерін басшылыққа алады.
PR – технологиялар және маркетинг бөлімінің негізгі міндеттері:
-
Жарнамалық кампаниялардың бағыттарын және жоспарларын анықтау.
-
Жарнамалық компанияларды ұйымдастыру және көрмелерге қатысу.
-
Жарнамалық материалдарды әзірлеу.
-
Маркетингтік стратегияны әзірлеу және енгізу.
-
Коммерциялық ақпаратты жинау және талдау бөлімдерінің қызметін үйлестіру, өнімдерді маркетинг бойынша деректер базасын құру.
-
Алынған тауарлардың, өнімдердің, қызметтердің сапасын талдау, баға-сапа қатынасы, ұқсас тауарларға сұраныс пен ұсыныс.
-
Нарықтағы қызметтер мен тауарларды жылжытудың қолданыстағы жүйелерін зерттеу.
-
Сатылым көлемін болжау және нақты өнімге тұтынушылық сұранысты қалыптастыру.
-
Өнімдер мен қызметтерге тұтынушылық сұраныстың динамикасын қалыптастыратын негізгі факторларды, ұқсас өнімдер үшін ұсыныс-сұраныс коэффициентің, сондай-ақ бәсекелес өнімдер мен қызметтердің тұтынушылық қасиеттерің зерттеуді жүзеге асырады.
-
Бөлімдердің қызметі бойынша жарнамалық-маркетингтік байланысты үйлестіру, соның ішінде өнімдер мен қызметтердің сапасы мен бәсекеге қабілеттілігін арттыру.
-
Университеттің корпоративтік сәйкестігін қалыптастыру және жарнамалық өнімдерді корпоративтік дизайндау бойынша ұсыныстар дайындау.
-
Қоғамда университет жайлы қалыпты имидж қалыптастыру.
-
Өнімдер мен қызметтерді тарату арналарын басқару және жетілдіруге қатысу.
-
Сатуды басқарудың компьютерлік ақпараттық-іздеу жүйесін құру және жаңғыртуды қамтамасыз етеді.
-
Университеттің коммерциялық қызметін жүзеге асыру, тауарлар мен қызметтерді есепке алу, шығыстарды оңтайландыру жөніндегі бағдарламаларды әзірлеу, енгізу, талдау және мониторингке қатысу.
-
Тақырыптық жарыстарға қатысу және қатысу.